کزاز ده ساله هست اول دبیرستان کزاز میزنیم بعد برای ازدواج اگه ده سال گذشته باشه میزنن
منم توی ۲۵سالگی ازدواج کردم اما یادم نمیاد زده باشن اخه
عزیزم اگر در ده سال اخیر زدی که هیچ اگر نزدی بهداشت به من گفتن ۲۸ تا ۳۰ هفتگی بزنم.
مامان دنیز درست میگن.
۱۶سالگی زدی...
بعد اگر قبل ۲۶سالگی عقد کردی که هیچ...
اگر بعد از ۲۶سالگی عقد کردی اون جا هم برات زدن...
البته من خودم تو ۲۱ سالگی عقد کردم.
ولی یادمه برام واکسن زدن...اما دیگه الان ۳۲ سالمه و باید برم بزنم...
بهداشت گفت که از هفته ۲۷ تا ۳۵ باید بزنی
ازمنو ۳۵هفته زدن
منم موندم یادمم نمیاد کی زدم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.