خانمای هم هفته ی من شمام درد وسط واژن دارید؟

۹ پاسخ

آره عزیزم من از اول بارداری اینطوری بودم الان چند هفته شدید تر شده از دردش گریه میکنم هر چقدر هم دکتر میرم میگه طبیعیه

بله عزیزم چند روزه اینجورم

وای وای درد نگو....این دیگه چیه...یجاهایی درد میگیره ک فقط یااااا خداااا

چقد بارداری سخته ، واقعا فکرشم نمیکردم انقد سخت و دردآور باشه

منم دارم

استخونش اره

من از اوایل داشتم

طبیعیه

من حس میکنم استخونش درد میکنه😐

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لطف خدا☘️ مامان لطف خدا☘️ هفته بیست‌وسوم بارداری