۴ پاسخ

بنظرم بروچون اگه وزنش کم باشه فرصت داری جبران کنی من ۲۸هفته رفتم وزنش کم بوددارووپودرلیدی میل دادهفته بعددوباره بایدبرم سونو

تا یک ماه مهلت داره برا من ۲۸ هفته نوشت گف ۳۱ ۳۲ هفته برو ولی من فردا میخوام برم،میگم اگه وزنش کم باشه فرصت داشته باشم برا جبران

ااا پس منم باید برم سونو بدم
سر این بارداری دومم اصلا حوصله دکتر و بهداشت ندارم
سر بچه اول سر و تهم همش تو سونوگرافی و مطب دکتر بود
که دکتر مبگفت چرا اینقدر الکی میای

ولی الان اصلا حوصله ندارم
احساس میکنم الکی رفتن پیش دکتر وقتی مشکلی نیست
حتی اگر میشد میگفتم غلبارگری ها رو هم نمیخوام
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نه اتفاقا بهترم هست

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی