۴ پاسخ

بهتره اصلا به علایم توجه نکنیم هر چند نمیتونیم...
من اون بار انتقال جنین دادم بدون هیچ علایمی در اوج نا امیدی ازمایشم مثبت شد
ولی خدا نخواست توی سه ماه سقط شد
این بار انتقال جنین دادم کلی علایم داشتم
روز یازده بی بی زدم منفی شد😔
دو سه روز دیگه هم باید برم ازمایش ک نتیجه رو ببرم برای دکتر
ببین علایم الکیه

غصه نخور خدا بزرگه

فدای سرت عزیزم ماه بعد ان شاءالله چند وقته اقدامی

😢عیب نداره حتما حکمتی توشه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
مادر آینده❤️ مادر آینده❤️ قصد بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری