منمماه اولم پوچ شدد🥹ایشالله ماه بعد نتیجه بگیری😍من ماه دوماقدامم ۷ روز مونده ب موعدم🥲
ان شاالله ماههای بعد
ماهمه وضعیتمون هرماه همینه گلم 😅هرماه با پریود سوپرایز میشیم اما ادامه میدیم توهم پرقدرت ادمه بده 😅
فقط خودت و شوهرت تقویت کن و بی خیال باش.
ایشالا ماه بعدی
انشالله ماهه بعد 🙏🏻باید صبور باشی توکل به خدا
من هر ماه علائم بارداریم بیشتر میشد بعد یهو پریود میشدم اخر هفت ماه طول کشید تا باردار شدم
من بعد سه سال مثبت شد زود خسته نشو
خواهر من بعد دوسال هنوز پوچه😅
عجله نکن ایشالا میشه هنوز خیلی وقت داری
من بعد یه سال نیم باردار شدم عجلت برا چیه
عجله نکن
عزیزممم ایشالا ماه بعدی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.