۳ پاسخ

من باردار که بودم از ماه پنجم شیر داشتم دیگه آغوز نبود

همون زرد رنگ آغوز هست دیگه خیلی خوبه برا نی نی سعی کن بیشتر بدی بخوره اگه خدایی نکرده زردی نداره

فقط شیر خودتو میدی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد