مامانای باردار شما هم وقتی نمیتونید چیزی بخورید عذاب وجدان میگیرید ؟؟

۳ پاسخ

من غذا میخورم عذاب وجدان میگیرم

اره..پریشب شوهرم گفت کم کم بخور اقا منو بگو کلی گفتم واقعا نمیتونم بخورم حالم بدمیشه میخورپم بالامیارم چ کم چ زیاد.اون بنده خدام گفت بخدا برا بچه نمیگم اونکه کلا ازت تغذیه میکنه من برا سلامتی خودت میگم😁جرررر

ن الان بچه از بدن تغذیه میکنه نخوری خودت اسیب میبینی بچه گرسنه نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان دونات مامان دونات هفته بیست‌وچهارم بارداری