۵ پاسخ

بله من سومی شدم خیلی عذاب کشیدم بعد سه ماه هنوز شکم درد دارم

نه برای من راحت تر بود

سومی راحت تره از اولی و دومی

منم چهارمی رو گذروندم بدن ضعیف تر میشه دیگه مراحل همونه فقط بدن ضعیف تره

بله من ک چهارمیه

سوال های مرتبط