سلام دخترا کی باید برم برای قلب بچه

۸ پاسخ

من طبق گفته دکتر گفت ۷ هفته رفتم سونو گفته ۶هفته مشخص نشد فقط کیسه زرد و ساک حاملگی بود گفت ۷ هفته بیا ولی من میخوام ۸برم

هفت هفتگی تا ده هفتگی
البته برای من ۶ هفته ۴ روز نشون داد واژینال اما اگه سونوی شکمی میخوای بری بزار هفته ات بیشتر شه بعد برو

۸هفته

8هفته

سلام هشت هفته

هفته ۸ به بعد

من ۸هفتم بود رفتم دکتر قلب بچه تشکیل شده بود

من ۶هفته و دو روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته هجدهم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیان💓 مامان لیان💓 ۱ ماهگی