سلام
مامان ها برای سونو قلب کی باید برم؟

۴ پاسخ

8 هفته به بعد برو خیالت راحت باشه استرسه الکی هم نگیری

من ۶ هفته و ۱ روز رفتم

من ۶ هفته رفتم

هفته8

حدودا اول تیر

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری