خانوم ها عزیز برای سونو قلب چند هفته باید برم؟؟

۴ پاسخ

بذار ۸ هفته بشی دقیق بعد برو
اینجوری خیالت راحت تره استرس هم نمیگیری

الان باید بری دیگه .بین ۶ تا ۸

الان هفته ات خوبه برو

هفت هفته و چند روز تا هشت هفتگی

سوال های مرتبط

مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۳ ماهگی
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری