برای سونو قلب چند هفته برم؟

۱۷ پاسخ

خانوم ببخشید سوال میکنم شمام درد خیلی خفیف سمت دل و اینا داری ؟
اخه هم هفته هم هستیم
من یکم خیلی کم حالت تیر کشیدن زیر دلم داره انگاری سفته زیر دلم

سلام ۸ هفته

بچه ها من با دوس پسرم در حد خوردن مالیدن ی کارایی کردیم میشه اینجوری حامله شم؟؟؟

قبل پریودی نشون میده؟

من امروز۷هفته و۴ روزمیخاموعصربرم چون اصلاهیچ سونوی ندادم تاالان

۷/۸ هفته خوبه

۸هفته کامل

حالت تهوع دارم ولی امروز صبح زدم منفیه

عزیزم قبل پریودی نشون میده؟

بچه ها منفیه؟

تصویر

من ۸ هفته کامل شد رفتم

من ۷ هفته و ۳ روز رفتم دوس داری برو انشالله تشکیل شده ولی اگ نشد ام نگرانی نداره هنوز جا داره

۸ هفته بهترین زمانشه
ولی من ۶ هفته رفتم بخاطر اینکه ببینم ساک حاملگی هست و چند هفته هستم ، دیگه قلبش هم تشکیل شده بود

8 برو ک قلبشم تشکیل شده باشه

من هنوز نرفتم منتظرم ۸هفتم تموم شه برم

۸ هفته به بعد

۸

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
اعظم اعظم قصد بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۶ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد