سلااممم هفته چند برم برای سونو قلب ؟

۵ پاسخ

۷ یا ۸

هشت هفته برو خیالت راحتتره
من ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود باز هشت هفته رفتم

هشت پر شد اول نه هفته

۷که تموم شد وارد ۸شدی

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۵ ماهگی
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
اعظم اعظم قصد بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۶ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی