۵ پاسخ

هزار ماشالا عزیزم خدا براتون حفظش کنه .اینجوری نگو و عکسشو نزار چشم میخوره گناه داره

ماشالله شیرخشکیه

اخه شما هم گهواره این مدلی دارین ما هم گهوارمون اینجوریه

بچه ی منم همینجوریه چون زیادی تو سکوت بوده و عادت کرده

تو بارداریت تو سکوت بودی؟

سوال های مرتبط