خانوما کی‌باید بچه رو از پوشک گرفت؟

۷ پاسخ

از دو سال به بعد باید گرفت از پوشک

دخترم بعد اینکه دسشویی میکنه میگه دسشویی

من دخترم الان کلا برا جیش میبرم دسشویی کارشو میکنه برا پی پیم روزی یک یا دو بار تو شلوارش کا سزیع میبرم میشورمش مای بی بی نمیزنم مگه برا بیرون از خونه و شبا همم جاشو هیچ وقت خیس نمیکنه

معمولا دو سال و نیم به بعد میگیرن

من بعد عید میگیرم

دوسال و سه ماه به بعد

با این قیمت جدید پوشک فک کنم ۱ سالگی باید بگیریم😐😐 ی بسته ۷۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 مامان بمان برایم🤍🌱🤰🏻عطرای من ♥️👼🏻 ۲ سالگی