۳ پاسخ

نه عزیزم درد هایی که میگیره و ول میکنه عادیه اخه من تا حالا که رسیدم دقت کردم موقعی ک شکم میخاد کمی بزرگتر بشه این دردا میاد سراغمون

ممنونم💐🙏🏻اره مثل پریودی شیافت استفاده میکنم چون فیبرم پشت رحم دارم

اگه مثل دردای پریودی و غیر قابل تحمل نیست ،خونریزی و لکه بینی ندارین طبیعی. منم داشتم این دردارو الان کمتر شده ولی بازم گاهی اوقات دارم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ودوم بارداری