۸ پاسخ

عزیزم جلوگیری طبیعی اصلا جلوگیری حسال نمیشه دکترا اصلا جلوگیری تحت عنوان جلوگیری طبیعی و قبول ندارن خیالت راحت😁😂

من ۷سال طبیعی بودم بعد پسرم رو همون ماه اول باردار شدم .بعد ۴سال هم طبیعی بودم ک یروز جلو گیری نکردیم و اورژانسی خوردم ک الان ۳۲هفتمه😂😂😂

من ده سال جلوگیری داشتم بعد ول کردم ۲ ماهه باردار شدم

نههههههه
من سریع بعد ۳ ماه باردارشدم
اصلا ب طبیعی اکتفا نکن

عزیزم من ده سال جلو گیری طبیعی داشتم فقط بعد از پاک شدنم فقط دور روز اول بدون جلوگیری بود چون اون تایم باردار نمی شی و بعد از ده سال با یک بار رابطه سریع باردار شدم.

نه بعد زایمان اتفاقا زود حامله میشی

من همین اولیم شنیدم جلو گیری طبیعی زیاد بگذره سخته بچه اوردن
ولی چرت بودم‌چون من دوسال جلو گیری طبیعی داشتم
دوماه ول کردم باردار شدم هم چرته گوش نکن ب حرف کسی

من تو جلو گبری طبیعی باردار شدم
بچمو ک از شیر گرفتم یه ماه بعدش باردار شدم

سوال های مرتبط