قشنگااا با شیرخشک چجوری میشه فرنی درست کرد؟

۱ پاسخ

اول ک باید آرد برنج با آب بزاری رو گاز غلیظ بشه بعد از دما ک افتاد شیرخشک اماده شده رو به اندازه ایی ک میخوای اضاف میکنی

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی