۴ پاسخ

بهتر شدی حدیثه؟

وای منم تو 27 هفتگی همین حالتا رو داشتم حتی مثل روزای اول بالا میاوردم قشنگ مرگو به چشم دیدم دوغ شور و ویتامین خارجی خوردم قرص فاموتدین خوردم بهتر شدم

به شوهرت بگو بیاد ببرتت دکتر اگرم نمیتونه بیاد بگو اسنپ بگیره برات پاشو برو دکتر درد پریودی تو این هفته بنظرم خطرناکه

اگه خیلی حالت بده و حس میکنی فشارتم بالا پایین شده زنگ بزن اورژانس

سوال های مرتبط