سلام خانما چی بزارم تو ساک بیمارستان پسرم

۵ پاسخ

مای بیبی ۵ تا ، دو دست لباس یکی سرهمی یکی بلوز شلوار همراه با کلاه و دستکش نخی، دستمال مرطوب، گوش پاک کن و پوار بینی، پتو دورپیج ، کریر و قنداش، برس نوزادی نرم و سوهان برقی یا ست پدیکور . بعضیا پستونک و شیشه شیرم میزارن ولی اگه شیر خودتو بگیره لازم نیست برای یه روز و نصفی که تو بیمارستانی اونارو ببری

اینارو گذاشتم با یه پتو دورپیج

تصویر

تشک تعویض دودست لباس جلو دکمه شلوار رکابی کلاه ناف بند پوشک سایز صفر یا یک پستونک و شیشه شاید لازم بشه دستمال مرطوب جوراب دستکشپارچه خشک کن هم بزار

ی پارچه هم بری خشک کردن .اگ ی وقت اونجا شستنش و ی پارچه نازک هم بری رو صورتش ‌بری وقتی ک میخوایم بیایم خونه انشالله

من ی تشک تعویض گذاشتم .مای بی بی ۶ تا .دو دست لباس .اسین بلند و اسین کوتاه و شلوار .کلاه .دستکش ‌جوراب .دسمال مرطوب .شیشه شیر ‌پستونک .قنداق فرنگی هم گذاشتم .

سوال های مرتبط

مامان kayan مامان kayan روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا 😍 مامان مهوا 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی🩷🎀 مامان مانلی🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی