۲ پاسخ

اره خواهرا من نان دادن بچهاشون همشونم ماشالله تپل ...خوش هیکل
ولی من ب پسر اولم دادم وزن دهیش خوب بود ولی تپل نشد..پسر دومم الرژی داشت رژیمی خورد...بستگی ب خود بچه داره ..الان این بچم قصد دارم نان بدم

یبوست اوره انگار

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری