گفت همه چی نرماله و جنسیت دختر

تصویر
۶ پاسخ

مبارک باشه هزینه سونو انتی چقد بود؟

مبارکه

مبارک باشه گلم انشالله سالم باشین.داخل سونو انتی هم گفته بودن دختره؟

خداراشکر انشاالله تا پایان همه چی خوب پیش بره ؛ من دعا کردم براتون شما هم دعا کنید انتی من خوب پیش بره این قدر این مدت حرص خوردم همش استرس دارم نکنه اتفاقی افتاده باشه

خداروشکر مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجو عباس🎀🫂 مامان جوجو عباس🎀🫂 هفته نوزدهم بارداری
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری