مبارکه عزیز دلم علائم اتون چی ها بود سر پسرتون؟
خطری نداره
میگم من اصلا سونو نرفتم تا حالا ولی آزمایشات رو انجام دادم خدارو شکر همه چی خوبه
مبارکه انشالله به سلامتی و دلخوش تو بغلتون بگیرید 😘😍
وای خدا سرش چقدر شبیه سونو دختر من بود🥺🫀
خداحفظش کنه
مبارکه عزیزم کدوم سونو رفتی؟
عزیزم بسلامتی مبارک باشه
خداروشکر عزیزم برای ماهم دعا کن . انشالله همه نی نی ها سلامت باشن🤲😍🌺
الهی مبارکع
دقیقا چند هفته رفتین آنومالی ؟
مبارکه عزیزم چقدم قیافش با نمکه🥹🥹❤️❤️
مبارکت گل
ننه چه خوجمله🥹 مبارک باشه🙂🤍
ان تی نرفته بودی؟
خداروشکر عزیز دلم مبارکت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.