اره میشه
والا من این سوال از دکتر متخصص پرسیدم مثلا بهترین دکتر ه میگن مردک روانی ی جور برخورد کرد انگار جوک میگم و بیسواد م، میگفت امکان نداره بعد که گفتم داداشش گفت از نوادر وعجایب روزگاره این دندون در سن3 ماه یا حتا 4 ماه در آوردن، ینی هربار این پیام تو گهواره میبینم داغ دلم تازه میشه
دخترم منم همینطور بود فک کنم الان یکم علائمشو دارن چند ماه دیگه درمیارن چون دختر من حالتاش یکم کمتر شده چند روز پیش شدیدتر بود
پسرمن ۴ماهگی د ر اورد.اش دونی دادم
خارش لثه داره و درد
دختر من ۴ماه و چند روز دوتا دندمن در اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.