خانما نوزادو از چند وقتگیش میشه گهواره و لندی گذاشت

۱ پاسخ

بنظرم بعد چله میشه گذاشت دیگ
ی تشک بنداز ک نره تو عمق زیاد بعد بزارش کلا هم تا پنج شش ماهگی میشه گهواره گذاشت چون بعدش غلت میزنن و نمیمونن

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری