۳ پاسخ

منم ۳ روزه کم شده دارم میرم بیمارستان

ببین سردی نخوردی یا باد سرد به شکمت نخورده؟ من ۳۵ هفته بستری شدم به خاطر کم شدن تکوناش دکترم گفت احتمالا سردی خوردم یا باد سرد خورده به شکمم

اگه خیلی کم بود برو ان اس تی بگیرن

سوال های مرتبط