۴ پاسخ

منم نان یک اپتی پرو میدم.
چون سینم نوک نداره اصلا سینمو نمیگیره مجبور شدم شیر خش‌ک بش بدم

ببلاک از همش بهتره

اپتامیل .

مشکل نان چیه؟

سوال های مرتبط