آره عزیزم منم میدم به بچم کمکی فقط شبا خداروشکر خوبه وزن دهیش هم خوبه
بله منم میدم عالیه
منم در کنار شیر خودم میدم خوبه
بستگی ب بچه داره ک بهش بسازه یا ن منم ب دخترم نان میدم الان یکسالشه هیچ مشکلیم نداشته تا الان
من ببلاک میدم
عزیزم نان زیاد نفخ داره من دخترم اپتامیل میخوره
خانمهایی که مازندرانی هستین شیرخشک بیومیل دارم تازه امروز گرفتم واس یکسال تا سه سال نوشته اگه کسی خواست بهم بگه دوتا دارم
اره عزیزم من کمکی میدم
منم بعنوان کمکی میدم اره خوبه
اره خیلی
اره من که راضیم
میگن باعث وزن گیری جنین میشه. منم میخام بذارم تو کیف بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.