۹ پاسخ

سلام یعنی چجور باید به بچه بسازع من‌قبلا نان میدادم یبوست میشد ۵یا۶روز میشد مدفوع میکرد الان دارم‌گیگوز میدم ولی دو روز اول خوب بود در روز دوبار شکمش کارمیکرد ولی بازم الان چن روزه شکمش ۵ روز شد که کار کرد یعنی الان اینم به دختر من نمیسازه ایا ؟؟

ببلاک کامفورت میدم من

گیگوز

من آپتامیل پرونوترا میدم البته در کنار شیر خودم

نان اچ آ برا حساسیت

باید ببینی چی به بچت میسازع
من ۲۰ روز نان دادم اون اوایل دنیا اومده بود بعد ۲۰ روز یبوستش کرد تغییر دادم
گیگوز و اپتامیل امتحان کردم نساخت اپتامیل اسهالش کرد گیگوز یبوست
سوپرامیل دادم ساخت دیگ تا الان همینو میدم شاید مثلا بچه شما بهش نسازه

اپتامیل میدم

من نان میدم

منم نان
برا پسرم ک خوب بوده
باید بسازع ب بچه همشون خوبن

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا💙 مامان محمدرضا💙 ۱۴ ماهگی