من یه بار بهم گفتن۲۴ هست داشتم سکته میزدم از ترس؛ جای دیگه انجام دادم گفت نه ۱۹ هست و هفته قبل هم که رفتم شکرخدا ۱۷ بود.
واسه من توهفته۳۲ اب دورش ۲۳بود گفتم احتمالاکیسه ابت پاره میشه نشد
برا من ۲۱ دکتر گفت زیاد استراحت کن کیسه ابت پاره نشه من کلا در حال استراحتم از ترسم زیاد اب و نوشیدنی سعی میکنم نخورم
نه لب مرزه باید رعایت کنی شاید قند داری من قندم بالا بود آب دورش رفته بود بالا رعایت کردم اوکی شد
لب مرز رعایت کن
شیرینیجات اینا کلا حذف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.