۵ پاسخ

من یه بار بهم گفتن۲۴ هست داشتم سکته میزدم از ترس؛ جای دیگه انجام دادم گفت نه ۱۹ هست و هفته قبل هم که رفتم شکرخدا ۱۷ بود.

واسه من توهفته۳۲ اب دورش ۲۳بود گفتم احتمالاکیسه ابت پاره میشه نشد

برا من ۲۱ دکتر گفت زیاد استراحت کن کیسه ابت پاره نشه من کلا در حال استراحتم از ترسم زیاد اب و نوشیدنی سعی میکنم نخورم

نه لب مرزه باید رعایت کنی شاید قند داری من قندم بالا بود آب دورش رفته بود بالا رعایت کردم اوکی شد

لب مرز رعایت کن
شیرینیجات اینا کلا حذف کن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی