خانما اب دور بچم ۲۰ عه خطرناکه؟

۶ پاسخ

زیاده گلم

من ۲۶ هستم نگران نباش هیچی نمیشه مراقب باش کیسه آبت نترکه فقط زیاد کار نکن‌سرپا نباش پله نرو

نه خطر نداره ولی مراقب حرکت بچه ات باش

یکم زیاده ولی فک کنم خطرناک نیست
برای من خیلی کمه8 🥲

منم۱۹هه ولی قند ندارم نترس

۲۰ به بالا اره قند نداری؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی