۹ پاسخ

منم اینجوریم خیلی نگرانم کرده هیچیو حس نمیکنم اون اولا پایین شکمم مثل نبض میزد اما الان هیچی 😢😢

ممنون❤️🌷

منم حرکاتشو حس نمیکنم
طبیعی تا چند هفته دیگه

منم همینم تازه علائمم ندارم

بچه اول زیاد هفته های کم حس نمیشه ..‌بارداری دوم به بعد متوجه میشی زودتر

اره نگران نباشید ، بچه تون دختره؟

عزیزم تا ۲۱ هفته ممکنه حس نشه. نگران نباس

عزیزم درخواست بده من پر شدم

انشالله از ۱۹ هفته متوجه میشی
جفت نی نی چیه ؟
خلفی یا قدامی

سوال های مرتبط

مامان ساداتی مامان ساداتی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🐣 مامان جوجه کوچولو 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری