مامانا چرا من چیزی حس نمیکنم تو شکمم🥹

۵ پاسخ

سلام اکه بارداری اوله انشاله هفته ۱۹ تا ۲۳
و اکه شکم دوم هفته ۱۷ تا ۲۰ حرکتی شبیه بال زدن پروانه
نبض
و یا ترکیدن حباب

عزیزم الان خیلی زوده ک
اگه جفتت خلفی باشه چربی ایناهم نداشته باشی از18هفته اینا کم کم حس میکنی

برای شما زوده

منم حس نمیکنم عزیزم

چون زوده عزيزم فعلا جا داري تا هفته ١٨ ب بالا

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری