سلام خانما من اصلا چیزی تو شکمم حس نمیکنم طبیعیه حس میکنم مثل قبلم

۶ پاسخ

شکم اول میگن اینجوریه تا ۲۰هفته به بالا کم کم حس میکنی

من کلا هیچی حس نمیکنم علایمم ندارم نگران بودم امروز رفتم سونو خداروشکر سالمه

من ک هنوزم حسش نمیکنم

منم همینجوریم طبیعیه

طبیعیه عزیزم هنوز زوده کوچیکه

هنوز ۱۲ هفته زود

سوال های مرتبط

مامان ساداتی مامان ساداتی هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ویکم بارداری