۴ پاسخ

منم همینطور بودم احساس سنگینی داشتم چند وقت بود دو روزه ندارم وقت دکترم بود سونو کرد خوب بود همه چیز

بروسونوگرافی

تا زمانی که خونریزی پیش نیاد بچه سالمه

منم مثل تو شدم نمیدونم واسه چیه

سوال های مرتبط