خانوما چند روزه حسش نمیکنم قبلا خیلی نبض میزد الان نه طبیعیه؟

۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم

منم مثل خودتم عزیزم

عزیزم تو هفته پایین اصن حرکات جنین مهم نیس چون خیلی هاشون حس نمیشه از ماه هفت هشت اینا مهمه

طبیعیه عزیزم منم تو هفته شما هراز گاهی می‌فهمیدم انگار داره نبض میزنه هراز گاهی هم نمی‌دونستم و نگران بودم همش ولی رفته رفته بیشتر حسش میکنی

سوال های مرتبط