۱۲ پاسخ

اگه پسر داری انگور خییییلی خوبه اگه دختر داری رازیانه

با سرنگ شیرخشک بده دو سه روز طول میکشه شیر بیاد قطره یا قرص شیرافزا حتما بخور

عصاره گوشت بخور و قرص لاکتاویل عالیه

پودر شیرافزا و قطره شیر افزا بخور
مایعات زیاد بخور
آبگوشت خیلی خوبه
کم کم شیرت زیاد میشه هر چی بچه بیشتر سینه تو مک بزنه شیر بیشتر میشه طبیعیه که روزای اول شیر نداشته باشی . یکم شیرخشک بهش بده بدنش کم آب نشه

فایده نداره من بچه ام گرسنه موند شیرخشک دادم

زایمان کردی عزیزم مبارک باشه ♥️♥️♥️

روزه اول شیره نداری که
از سه چهار روز دیگه شیر میاد
شیرافزا بخور
آبگوشت بخور
اگه بچت مشکل کولیک و حساسیت به لبنیات نداره شیرموز بخور
مایعات
نسکافه
رازیانه شیرو زیاد می‌کنه

اگه بچه ت دختره، چای رازیانه و چای زیره سبز بخور و استرس رو از خودت دور کن، سعی کن هر تایمی گیر میاری بخواب چرت زدن خیلی شیر رو زیاد میکنه

قطره شیرافزا و قرص لاکتاول بخور و ماکارونی و آب قلم و آب هویج و مایعات زیاد بخور، زیاد میشه نگران نباش، بچه ت چند وقتشه؟ هر چقدر بیشتر شیر بدی و بیشتر نازش کنی شبرت بیشتر میشه، برو جای ساکت و آروم و با آرامش شیر بده بهش، نوزادا اوایل خیلی گریه میکنن، فورا نچسبون به کم بودن شیرت

مگه بیمارستان نیستی اگه شیر نداشته باشی از بانک شیر بهت میدن نگران نباش

مایعات،آبمیوه آناناس، انبه،چای کمرنگ،شیر و عسل خیلی تاثیر داره،کپسول شیرافزا

شیر خشک کمکی بده .منم همین کارو کردم .

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۵ ماهگی