مال منم چند روزه انگار یهو میزنه یچیز تو واژنمه میخاد بیاد بیرون رفتم سونو گف بریچه بنظرتون بخاطر اونه اخه قبلا سفالیک بود این حسو نداشتم چهار پنج روزه انجوری شد میترسم
چون بچه بریچه ماله منم اینطوریه هی لگد میزنه به واژنم 🤣🤣🤣
وییی ارع منم وضعیتم همینه
بچه بریچه سرش بالا پاهاش پایبن من اینجوری بودم ۲۸ هفته چرخید سفالیک شد
بله عادیه لگد میزنه فک میکنیم پایینه
منم اینجورم
من میترسم
بله بله خیلی 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.