بستگی داره کدوم بیفته به بچه بعضی مادرها شیرشون خوبه بچه و چاق میکنه برای بعضی ها نه،شیرخشک هم همونه اینایی که میگن فقط برای مادر ولشون کن،بعدهم بچه وقتی درست غذا خور کنی وزنش میره بالا ،دوست من شیرخشک داد بچس خیلی تپلی بود گفتن باده ولی الآنم که غذاخوره تپلع
بستگی داره کدوم به بچه بیفته
شیر خشک
به ژنتیکه گلم به خورد خوراک بچه دختر خالم به اولی شیرشو داد بچه رشدی نداشت الا که غذا خوره نداره ریز لاغر اومد به پسرش الا شیرخشک میشه اونم مثل اولیه بحاساب میخاست تپلی بشه اما نیس بچه من شیرخشکی بود ماه اولم که شیرخودم دوشیدم دادم همون وزن گرفت با شیرخشکم همون وزن گرفت
شیر مادر
شیر خشک بچه پف میکنه عضله نیست فقط پفه.من اصلا اصلا شیرخشک نمیدم ماشالا بچمم وزنش عالیه چندروز پیش بهداشت گفتن اولیه شیرکمتر بهش بده.شیر خودت بده به خودت برس.اولش شیر آدم خیلی کمه خصوصا اگه سزارین باشی من تا یکماه بچم بزور خودش رو نمودار سبز نگه داشته بود دوماه رفت بالا الان قرمز رو رد کرده ماشالا.خواستی بهت میگم چیا بخوری من از وقتی به خودم رسیدم واستراحتم بیشتر شدی م بهتر شد خداروشکر
شیر مادر بچه توپولی موپولی میکنه
شیرخشک
شیرخشک من دیدم اکثرا بچه ها تپل شدن
البته بستگی به شیر مادرم داره یه مادر شیرش خیلی چربه بچه تپل تر میشه یکی دیگه نه
میگن شیرمادر چون چربه بچه رو چاق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.