۵ پاسخ

من میدم
یه درجه شیرخشک
و شیرخودم

ن حالا من تازه دوبارشیرخودمو دادم دلی سیرنشد شیرندارم دیگ۶۰تا شیرخشک دادم اروغشو گرفتم خوابید

یبار شیرخودتو بده یبار شیرخشک
قاتی نکن.منظورم وسط شیر دادن خودت شیر خشک نده

چه شیرخشکی میدی

بده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۸ ماهگی