وزن بچه تو سونو زده ۱۸۳ کم نیست بنظرتون؟

۷ پاسخ

نه عزیزم خوبه منم تو هفته ی شما ۱۸۰ گرم بود بچم.دکترم گفت خوبه .هنوز خیلی مونده بچه به وزن گیری بیوفته

اگه هفده هفته هستین خوبه

منم هیجده هفته ۱۸۰بود گفت کمه

واسه منم ۱۹۳بودگفت۱۷هفته۴روزه

معمولا میگن ۲۰۰باش هقته۱۸

یخرده کمه واسه من۲۴۸بود

۱۸هفته برامن ۲۵۰بود

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یونا مامان یونا هفته پنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری