مامانا بچه ی من دست و پاهاش عرق میکنه طبیعی؟

۳ پاسخ

اره طبیعیه برا اینکه دمای بدنشون بالا نره و تب نکنن

پسر من از بدو تولد اینجوری الا یکم بهتز شده

آره طبیعیه بچه منم همینطوریه

سوال های مرتبط

مامان میلاد مامان میلاد ۲ سالگی