۵ پاسخ

برا هفته چهاردهم پایینه ،باید خیلی مراقبت و استراحت کنی ک پایین تر نیاد ل

باید هی چک بشه که اگه خدایی نکرده اومد پایین سریع سرکلاژ کنی هنوز هفتت پایین

لب مرزه، استراحت کن بره بالا

بنظرم سونو واژینال بده..استراحت کن زیاد

نه خوبه فقطکارای سنگین نکن

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو دلی💕 مامان دخترم وتو دلی💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری