دوستان برای نفخ توی بارداری چی خوبه؟!

۶ پاسخ

هیچی
من تا ۵ماه نفخ داشتم خیلی اذیت شدم هر چی به دکترم میگم میگه طبیعیه تحمل کن
الان دوباره برگشته

قرص دایمتیکون بخور

وای منم از اول بارداری دارم

من شربت بهم داد

شکمت با روغن ماساژ بده تمام نفخ معده و روده تبدیل میشه ب باد و خارج میشه
چرخشی شکمت ماساز بده عالیه

عرق نعنا

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی