خانما برای نفخ چی بخوریم خوبه

۴ پاسخ

زنجبیل خوبه اما نه خیلی زیاد

دکتر به من گفت از بارداریه زیاد درگیرش نشو ، منم یهو خوب میشم یهو بد تر میشم فرقی هم نمیکنه چی بخورم یا نه

هیچی راحت باش بده بره خخخخ

من عرق نعنا میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق  ❤️ مامان فندق ❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری