برای زیبایی جنین چی بخوریم خوبه

۶ پاسخ

باید یه بابای خوشگل انتخاب میکردیم الان دیگه دیره

سوره یوسف یخون رو سیب قرمز بخور. البته که ژنتیک مهمه ولی اینام بی تاثیر نیس

من از اولش تا الان روزی یه دونه سیب خوردم ببینیم نتیجه چی میشه😂😂🫢

هیچی مامان بابای زیبا فقط مهمه :)

ژنتیک فقط تاثیر داره گلم
ولی میوه خوبه
سیب و بِه و هلو و اینا

سیب و پرتقال خیلی خوبه من مادربزرگمم میگه خیلی تاثیر داره من زیاد خوردم حالا باید نتیجه رو دید😂

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری