۱۱ پاسخ

من همون یکی دوماه بعدزایمان خوردم دیگ نخوردم بایدبرم دکترازمایش کلی بدم ویسری تقویتی برام بنویسه بعضی وقتاخیلی کم میارم ازلحاظ بدنی

مگه از ما چیزیم مونده همین که هنوز زنده ایم باید خداروشکر کنیم😬

همینجوری بگیریم بخوریم اشکال ندارع؟؟

منم مثلل تو فقط از ماه دیش یدونه قرص ویتانین انداختم بعد تایم زدم این ماهم یادن نره قرص اهنم گذاشتم جلو چشم اما دریغ از یدونه انداختن

منم متاسفانه اصلا وقت نمیکنم

قرص آهن و مولتی اکتی ناتال

منم چند روزه شروع کردم اهن،ویتامین دی،زینک و ب کمپلکس میخورم

من روزانه قرص کلسیم میخورم و ماهی یک قرص ویتامین د۳، ۵۰ هزار واحدی، یک روز درمیون امگا۳، شب ها هم آهن
هر ۳،۴ ماه هم دو هفته زینک پلاس

عزیزم بخدا منم بعد زایمان هیچی نخوردم

تنها نیستی منم مثل توام

قرص اهن و ویتامین د ۳ میخورم

سوال های مرتبط