هر دوتاش نعمت برکت من از دوتاش دارم میگم دختر ❤️
الحمداللله جفتش دارم خدارا شاکرم چون داداش نداشتم بهم اول پسر داد
قند عسل دختر ولی یه پسرم میخوام
هردوش خوبه عزیزم
ولی بنظرم دختر باید خواهر داشته باشه بزرگ شد تنها نباشه
چون دختر دارم و خواهر دارم میگم
درواقع باید گفت همجنس باشن
دوتادختر یا دوتا پسر
مثلا یکی دوتا بچه داره یکی دختر یکی پسر برای پدرومادر خوبه ک دوتاشو داره ولی برای خود بچه تو بزرگسالی سخته انگار هردوشون تنها میشن
من ب شخصه باردار بشم مجدد برام فرقی نمیکنه چون هردوشو دوست دارم ی دختر دارم اگه پسر بشه ک نداشتمش(چون بچه اولم پسر بود ازدست دادم ) دختر هم بشه خوشحال میشم دوتا خواهر میشن
نظر خودم اینه ک گفتم نظرا متفاوته
هردوش نعمته چون پسر خیلی دوست دارم و دوتا گل پسر دارم پس به پسرا رای میدم 😍
از اول پسر دوس داشتم خداهم بهم داد خیلی خوشحالمممم🫠🫠
پسر
چون داداش نداشتم و همیشه ارزوم همین بود میگم پسر الآنم یه گل پسر ناز دارم هر چند هر دوتاش نعمت خداس دوتاشم خیلی خوبن
پسررررر😍
عشق منه پسرا واقعا مامانین 😇
هردو.
من دوتا دختر دارم.خیلی دوس دارم ی پسرم داشته باشم.چون خودم داداش نداشتم.
دختر
هردوتاشم نعمت بزرگیه
دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.