۱ پاسخ

دختر منم اینجوری بود خیلی داشت پماد رکوبیزول زدم با پنبه هم و آب تمیزش میکردم بعد پودر میزدم خوب شد بعد چندروز شاید یه چیزی خوردی بهش حساس بوده

سوال های مرتبط