۲ پاسخ

اگه دقیق روز اول هر ۴ ساعت استا بدی نه درد داره نه تب میکنه دختر منم ۴ ناهشه برا دوماهگی هر ۴ساعت استا بده راحت تبم نمیکنه ‌

هر ۴ ساعت استامینوفن بدین نگران نباشید همونه تب خفیف داره .

سوال های مرتبط